Anadolu Gençlik Derneği Elazığ Şubesi tarafından vefa buluşması programı düzenlendi. Buluşmada birlik vurgusu yapıldı.
Anadolu Gençlik Derneği Elazığ Şubesi, geçmiş dönemlerde derneğe emek veren üyelerle vefa programında buluştu.

Buluşmada Geçmişin tecrübesiyle bugünün heyecanı buluştu. Programda; kardeşlik ve birlik ruhunun öne çıktığı ifade edildi.

Dernek tarafından yapılan açıklamada; Bu kutlu yürüyüşte emek veren, katkı sunan ve davetimize icabet ederek bizleri onurlandıran tüm büyüklerimize ve kardeşlerimize gönülden teşekkür ediyoruz.” İfadeleri kullanıldı.





