Muharrem ayı dolayısı ile düzenlenen aşure programı sırasında kürsü konuşmaları yapılırken boş arazide yangın çıktı. Yangına polis ekipleri müdahale etti. Program kaldığı yerden devam etti.
Elazığ’da Ehlibeyt cem Evi tarafından düzenlenen aşure ikramı öncesi kürsü konuşmaları sırasında vatandaşların toplandığı alana yakın bir boş arazide bilinmeyen nedenle yangın çıktı.
Yangına ilk müdahale bölgede bulunan polisler müdahale ederek, alevlerin yayılmasını engelledi.
Yangının çıkış nedeni bilinmezken kısa sürede kontrol altına alınarak söndürüldü. Aşüre etkinliği kaldığı yerden güvenli şekilde devam etti.





